Voorwaarden

1. Mogelijkheden webshop
1.1 Aanbod producten
Wij bieden een afwisselend aanbod van producten, kijk op onze webshop of neem contact met ons op voor eventuele producten die niet in de webshop staan.

1.2 Kopen per fles
U kunt bij ons de wijnen per stuk kopen. U kunt zo een verschillend assortiment aan wijnen in huis hebben zonder dat u meteen een doos van 12 flessen behoeft aan te schaffen.

1.3 Cadeaus versturen
U kunt besluiten een mooie fles als cadeau te versturen naar een door u te adresseren ontvanger. Neemt u daarvoor aub contact met ons op via de mail. Wij zorgen ervoor dat uw fles als een mooi geschenk verpakt en verzonden op een specifieke datum tot op minstens een werkdag vooruit.

1.4 Wijnspijsadvies
Holy Grape staan erom bekend u uitgebreid te adviseren bij uw wijnkeuze. In onze webshop vindt u daarom bij elke wijn een spijsadvies. Wilt u gedetailleerder advies dan zijn wij te bereiken via het contactformulier voor een smaakadvies op maat.

1.5 Al onze prijzen zijn inclusief B.T.W.

2. Wijnen en producten
2.1 Kwaliteitskenmerk
Bij de keuze van onze wijnen voor plaatsing in ons assortimenten zijn we zeer selectief. Alle wijnen worden door ons persoonlijk geselecteerd en geproefd voordat ze bij ons in de winkel terecht komen. Het proeven gebeurt op basis van jarenlange ervaring, expertise en opleiding.

2.2 Hoe worden onze wijnen opgeslagen/bewaard?
Van vele wijnen hebben we een voorraad. Al deze wijnen worden bewaard in een gekoelde wijnkelder/ruimtes waar wijnen perfect geconditioneerd worden opgeslagen.

2.3 Voorradigheid
Holy Grape biedt u een zeer breed aanbod van wijnen aan tegen zeer scherpe prijzen. Soms zijn niet alle wijnen meteen op voorraad maar we doen onze best om de wijnen zo snel mogelijk bij u te leveren.

3. Bestellen
3.1 Bestellingen
Als u online bestelt kan dat per fles. Bestellen kan via de website, per e-mail of telefonisch. Neemt u contact op als u vragen heeft, indien u een bestelling wilt plaatsen en/of als u persoonlijk advies wenst. Dit kunt u doen via de contactpagina op onze site. Alle bestellingen worden behandeld en verzonden door Wijnhandel Holy Grape gevestigd te Doesburg, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel Doesburg onder nummer 73665622.

Bestelproces
– Bestellingen worden per e-mail bevestigd.
– Bij artikelen die niet voorradig zijn hoort u binnen 5 werkdagen op welke termijn het artikel geleverd kan worden.

*Als de door u bestelde producten uit voorraad leverbaar zijn, wordt deze, in de regel, de werkdag na het plaatsen van de bestelling en nadat het verschuldigde bedrag is voldaan uitgestuurd, en de daaropvolgende werkdag afgeleverd op het opgegeven adres in Nederland. In de praktijk kan dit wel eens sneller gaan. Uw bestelling wordt geleverd door TNT/PostNL, door VinoLogix (DPD). Ophalen is ook mogelijk.

3.2 Orderstatus per e-mail
Na je bestelling wordt je via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden.

3.3 Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval neem dan direct contact op met info@holygrape.nl op bel ons op ons nummer zoals bovenin vermeld.

3.4 Koopovereenkomst
Als u een bestelling aan ons heeft doorgegeven, is de overeenkomst een feit. Wij behouden ons het recht om bestellingen zonder opgave van rede niet uit te voeren, dan wel voorwaarden daaraan te verbinden.

4. Betalen
4.1 Betalingsmethoden vanuit Nederland
– Door middel van een overboeking ten name van Holy Grape te Doesburg IBAN NL47 KNAB 0258 3069 55.

4.2 Betalen op rekening
Zakelijke bestellingen kunnen ook op rekening worden geleverd. Neem dan contact op met Holy Grape via info@holygrape.nl of via ons telefoonnummer voor meer informatie over bestellen op rekening.

4.3 Betaalbevestiging
U ontvangt een betaalbevestiging zodra de betaling in goede orde is ontvangen.

5. Bezorgen, kosten en afhalen
5.1 Bezorgen
Holy Grape vertrouwt op PostNL of VinoLogix (DPD) om uw bestelling bij u te bezorgen. Voor het in ontvangst nemen hiervan, vragen wij u te tekenen en te legitimeren. Indien u niet aanwezig bent op het opgegeven afleveradres op het moment van leveren, dan wordt er een notificatie door de postbode achtergelaten. Het pakket wordt dan nogmaals aangeboden op hetzelfde adres. Daarna wordt het pakket afgegeven op het dichtstbijzijnde postkantoor waarna u nog 3 weken de tijd heeft om de bestelling op te halen. Holy Grape levert zelf ook in Doesburg. Neem daartoe contact op met ons via info@holygrape.nl of telefoonnummer.

Just-in-time delivery
Wilt u graag uw pakket op een exact tijdstip bezorgd hebben? Neemt u contact met ons op voor de mogelijkheden. De kosten van deze service hangen af van het tijdstip en locatie.

5.2 Verzendkosten
Voor levering buiten Doesburg geldt een bijdrage in de standaard verzendkosten van € 7,95 (de prijzen zoals vermeld op de website zijn namelijk exclusief verzendkosten). De verzendkosten bestaan uit stevige verpakkingsmaterialen en de porto-kosten. Bij bestellingen boven de € 175 vervalt deze bijdrage.

5.3 Verzendbevestiging
Zodra Holy Grape uw bestelling verstuurt krijgt u een verzendbevestiging per mail met een track-en-tracecodering waarmee U uw zending kunt volgen op de site van PostNL of Vinologix (DPD). De verzendbevestiging dient tevens als factuur. Bewaar deze factuur zorgvuldig. Op verzoek kunnen we ook nog een factuur per post sturen.

5.4 Zelf afhalen
Tijdens het bestelproces kan ook aangeven worden dat de wijn wordt opgehaald in Doesburg, dit gebeurt op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op na het plaatsen van de bestelling.

5.5 Door ons laten bezorgen
In de nabije omgeving van Doesburg is het mogelijk om door ons te laten bezorgen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden

6. Breuk en teruggeven wijnen
6.1 Breuk
Wij verpakken de wijnen in verpakkingsmateriaal speciaal gericht op verzending van wijnen. Mocht er toch breukschade zijn, veroorzaakt door verpakking of transport, laat ons dit dan weten binnen 24 uur op info@holygrape.nl

6.2 Wijnen teruggeven
Wijnen die niet bevallen kunnen worden teruggeven, het gaat dan uiteraard alleen om de ongeopende flessen. Eerste contact op te nemen door een mail te sturen naar info@holygrape.nl en binnen 7 dagen In overleg worden deze ofwel (op afspraak) teruggebracht, ofwel teruggestuurd. In dat laatste geval moet de afzender ervoor zorgen dat de wijn in beschermende verpakking worden verzonden. De eventuele verzendkosten van een retourzending zijn voor rekening van de afzender. 
Binnen 7 dagen kunnen ongeopende en onbeschadigde flessen worden geretourneerd.
Retourprocedure is als volgt:
– Retournering aanmelden via mail info@holygrape.nl o.v.v. reden retourzending.
– U ontvangt van ons een retourcode welke u dient te vermelden op het pakket.
– Na ontvangst retourcode in afdoende beschermende verpakking terug zenden aan Holy Grape, Doesburg. Let op dat de zending voldoende gefrankeerd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij de retourzending niet in ontvangst nemen. 
– Verzendkosten zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet vergoed door Holy Grape.

6.3 Wijnen met kurk
Wanneer een fles ‘kurk’ heeft kan deze altijd worden teruggegeven, in dat geval wordt ook de geopende fles vergoed. Holy Grape verbindt zich er toe om flessen met een kurkprobleem te vervangen op voorwaarde dat de klant de slechte fles (zo vol mogelijk) en met originele kurk terugbezorgd. (zie retour procedure) Wij vervangen deze wijn met eenzelfde fles die op dat moment in verkoop is (dat kan een ander jaartal zijn). Wij betalen geen flessen terug.

7. Klachten
7.1 Algemene klachten
Bij Holy Grape staan goede service en kwaliteit hoog in het vaandel. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring opdoen, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan info@holygrape.nl U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over de klacht.

7.2 Klachten levering
Wij verpakken de wijnen in verpakkingsmateriaal speciaal gericht op verzending van wijnen. Mocht er toch breukschade zijn, veroorzaakt door verpakking of transport, laat ons dit dan weten binnen 24 uur op info@holygrape.nl

7.3 Correspondentie
Voor een snelle behandeling van correspondentie, is ons adres.
Wijnhandel Holy Grape
SbN Doormansingel 10
6981 EB Doesburg

info@holygrape.nl
Wijnhandel Holy Grape, Doesburg
KvK-nummer: 73665622
BTW-identificatienummer: NL216237270B01